Last updated on 5 czerwca 2023
Szanowni Pacjenci
Zamawianie recept możliwe droga internetową, osobiści lub istniej możliwość wrzucenie zapotrzebowanie do skrzynki przy drzwiach wejściowych przychodni.
Proszę podać:
pesel , adres, nazwę leku, dawkę , oraz ilość opakowań
Jeśli posiada Pani/Pan Internetowe Konto Pacjenta czterocyfrowy kod zostanie automatycznie wysłany sms-em po wystawieniu recepty przez lekarza.
Jeśli nie posiada Pani/Pan IKP, należy zadzwonić lub przyjść osobiście do przechodniu w celu uzyska kody wystawionych recept.
Po zgłoszeniu się do apteki prosimy o podanie numeru PESEL i przekazanego czterocyfrowego kodu.
Na tej podstawie farmaceuta wyda przepisane przez lekarza leki.
Lekarz wypisze tylko te leki, które stanowią kontynuację dotychczasowego leczenia i były już wcześniej przepisywane przez lekarzy naszej przychodni. W sytuacji leczenia w innych palcówkach proszę o doniesienia dokumentu potwierdzającego przyjmowanie nowych leków . W przypadku zgłoszenia zapotrzebowania na lek/leki dotychczas nie ordynowane przez naszych lekarzy , możemy odmówić wystawienia recepty.
Aktualnie termin oczekiwania na recepty wynosi do 5 dni roboczych.
Dla Państwa wygody prosimy o aktywowanie Internetowego Konta Pacjenta (IKP). Umożliwi to natychmiastowe przekazywanie kodów na urządzenia mobilne i wysyłanie elektronicznych recept na wskazane konta poczty elektronicznej.
Informacja jak założyć Internetowe Konto Pacjenta
https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta
Dziękujemy za współpracę