Skip to content

Recepty

Last updated on 18 października 2024

Szanowni Pacjenci

Zamawianie recept możliwe droga internetową, osobiści lub istniej możliwość wrzucenie zapotrzebowanie do skrzynki przy drzwiach wejściowych przychodni.

Proszę podać:

pesel , adres, nazwę leku, dawkę , oraz ilość opakowań

Jeśli posiada Pani/Pan Internetowe Konto Pacjenta czterocyfrowy kod zostanie automatycznie wysłany sms-em po wystawieniu recepty przez lekarza.

Jeśli nie posiada Pani/Pan IKP, należy zadzwonić lub przyjść osobiście do przechodniu w celu uzyska kody wystawionych recept.

Po zgłoszeniu się do apteki prosimy o podanie numeru PESEL i przekazanego czterocyfrowego kodu.

Na tej podstawie farmaceuta wyda przepisane przez lekarza leki.

Lekarz wypisze tylko te leki, które stanowią kontynuację dotychczasowego leczenia i były już wcześniej przepisywane przez lekarzy naszej przychodni. W sytuacji leczenia w innych palcówkach proszę o doniesienia dokumentu potwierdzającego przyjmowanie nowych leków . W przypadku zgłoszenia zapotrzebowania na lek/leki dotychczas nie ordynowane przez naszych lekarzy , możemy odmówić wystawienia recepty.

Aktualnie termin oczekiwania na recepty wynosi do 5 dni roboczych.

Dla Państwa wygody prosimy o aktywowanie Internetowego Konta Pacjenta (IKP). Umożliwi to natychmiastowe przekazywanie kodów na urządzenia mobilne i wysyłanie elektronicznych recept na wskazane konta poczty elektronicznej.

Informacja jak założyć  Internetowe Konto Pacjenta

https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta

Dziękujemy za współpracę

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

Przejdź do treści